Ocena o mechaniku donioślejsza od jego certyfikatu! Jaki napęd do gazu?

Opinia o mechaniku główniejsza od jego certyfikatu!

Wierzymy tym mechanikom, których sami sprawdzimy albo których powierzą nam znajomi.

Staje się oczywistym co więcej, iż chętniej przesiejemy warsztat rekomendowany niż certyfikowany.

Z uwierzeniem do mechaników przydarza się różnie. Lokalni kierowcy są na to uwierzenie skazani, ponieważ jak wiadomo – znaczna część z nas podróżuje automobilami stosowanymi, często wielowiekowymi, które… po prostu się psują. Również spora część z nas nie ma pojęcia, co tak naprawdę „pod maską piszczy”. Mamy z kolei duży wybór. Wedle Kierowniczej Ewidencji i Adnotacji o Aktywności Gospodarczej samych małych zakładów mechaniki samochodowej jest dzisiaj w kraju nad Wisłą 191 tysięcy.

– Dzięki temu uradziliśmy sprawdzić, czym Polacy adresują się przy wyborze mechanika – mówi Marcin, którego motywem jest wzmocnienie uwierzenia użytkowników i podniesienie dobrych praktyk kompanii w naszym kraju. Wyniki sondażu okazały się bardzo ciekawe.
Wyśmienity mechanik to wierna osoba

W sondażu zadane zostały dwa wypytywania dotyczące decyzji o wyborze mechanika automobilowego. W pierwszym z nich: „Co jest dla ciebie najgłówniejsze przy wyborze mechanika samochodowego?”, aż 91 odsetków opiniodawców wybrało ripostę „zaufanie – cenzurki i polecenia”. Co ciekawe, odpowiedź ta zdecydowanie prześcignęła naraz kryterium marki, czyli dowód, iż dany serwis jest poświadczany (na tę opcję zagłosowało jedynie 6 proc. ankietowanych), oraz kryterium lokalizacji (3 proc. głosujących).

– Uzewnętrznia się w takim przypadku, że istotnie nie poszukujemy zakładów, które są najbliżej naszego domu czy których jakość gwarantują zewnętrzne certyfikaty, ale takich, które cieszą się wytworną cenzurką i zostały przetestowane poprzez innych – powiada Marcin.

Uwierzytelniają to zarówno wyniki drugiej części sondażu, w której ponad połowa ankietowanych nadała, iż wybierając dany zakład, na sam początek monitoruje, co mniemają o koncepcje internauci i znajomi (66 proc.), bądź wypróbowuje go osobiście (30 proc.).

Michał dołącza, iż wyjątkowo dla małych i rodzajowych zakładów usługowych odmowne interpretacje mogą stać się standardowo szpikulcem do trumny. Szczegół ten cyklicznie używa konkurencja, która np.. zamieszcza w Internecie nieautentyczne przeczące oceny.
Solidność i uczciwość mechanika – to opłaca się!

Posiadacze kompanii zajmujących się reperacją automobili dobrze przekazują sobie ideę z tego, że polecenia są najwspanialszą reklamą. Scedowaniem Tomasza, posiadacza serwisu Mecha z Ząbkowic, można je zdobyć wyłącznie w jeden sposób – rozważając petenta uczciwie.
– Trzeba usprawniać tak, jakby się to robiło dla samego siebie, czyli solidnie i grzecznie – mówi Tomasz. – Wcale między innymi nie namawiamy delikwentów na wymianę części, które nie są jeszcze wykorzystane, lecz sumiennie powiadamiamy, jak wiele zresztą kilometrów może z nimi potrącić, zanim powinno się będzie je wymienić – dorzuca wielmoża Tomasz.

Jaki napęd do gazu?

Wziętość instalacji Lpg w polskim Państwie nie maleje. Polska jest przykładowym z wiodących krajów w Europie w ilości aut zasilanych tzw. „błękitnym paliwem”. Kwalifikują o tym z pewnością względy oszczędnościowe, bo między innym dzięki niskiej akcyzie, wartość litra gazu wynosi jak już połowę zapłaty etyliny 95-cio oktanowej. O jak wiele względnie każdy napęd benzynowy można przerobić na zasilanie gazowe, to nie dniami i nocami taka operacja jest pokupna, gdyż wspólnie z narastającymi wymaganiami w materii osiągów i emisji mazi wrednych, komplikacja współczesnych jednostek pędnych wymusza bardzo strzelistą opłatę adaptacji do zasilania opcjonalnego, albo w krótkim czasie staje się oczywistym destruktywna dla napędu naszego samochodu.

Wtrysk pośredni benzyny- wtryskiwacze (element dający paliwo do silnika) są umieszczone w poborcy ssącym, w pewnej odległości od komory spalania i paliwo odbiera się do wałka przez zasuwy ssące na pewno jako mieszanina z powietrzem. Wtrysk bezpośredni benzyny do walców to z kolei rozwikłanie, gdzie wtryskiwacze znajdują się wyraźnie w głowicy napędu, nad poruszającym się ubijakiem. Takie usytuowanie, w sąsiedztwie przegródki kremowania pobudza – zobacz – tasmy-pakowe-z-nadrukiem.pl/tasmy-z-nadrukiem.html – silne nagrzewanie się wtryskiwaczy, jeśli wykorzystamy najbardziej popularną teraz instalację gazową 4. generacji z wtryskiwaczami gazowymi umieszczonymi w kolektorze ssącym i wtryskiwacze benzynowe zostaną wyłączone, wprawi to ich rychłe przegrzanie i uszkodzenie. Problem ten nie występuje w silnikach o wtrysku pośrednim. Odmotaniem dla wtrysku bezpośredniego jest instalacja gdzie w toku robocie z największym brzemieniem termicznym (duże prędkości obrotowe, zuchwałe przyspieszanie) zużywana jest również etylina chłodząc czasami wtryski, aczkolwiek integralny rozrachunek jest taki, że auto eksploatuje między innymi 7 l gazu i 3-4 l benzyny na 100km, a więc oszczędność jest mniejsza, a i wydatek samej instalacji wyższy. Istnieje w tym razie także instalacja Lpg nieomal wybitna, produkt tzw. 6. generacji. Wprowadzona niewiele lat temu przez spółkę Vialle, używa do własnej pracy tylko szynę wtrysku etyliny, czyli działa na tej samej pompie i tych samych wtryskiwaczach. Samochód może stać się uruchamiany na wejściu na zasilaniu lotnym i w zasadzie benzyna może mieć zastosowanie tylko awaryjnie. Koszt samej eksploatacji jest niewielki, wskutek na względnie zerowe zużycie etyliny, jednakże wartość instalacji dla napędu czterocylindrowego to obecnie mniej więcej 8 tys. zł. Ogólnie, aby oszczędzać na gazie, wypada stronić od silników z bezpośrednim wtryskiem.
Konstrukcja głowicy dzielna na podwyższone temperatury spalania, z w miarę małą ilością zaworów. W toku profesji napędu na rauszu, temperatura zapłonu jest troszkę wyższa niż w wypadku etyliny. W niektórych napędach wyjaśnia się, że po przejechaniu kilkunastu-kilkudziesięciu tysięcy kilometrów produkt gniazd zaworowych i samych zaworów kapituluje wypaleniu i pożądany jest kosztowny remont, który jest tym kosztowniejszy im więcej motor posiada cylindrów i wtrąconych zaworów. W ocenie jak nasz silnik znosi zasilanie gazem pomocne będą recenzje renomowanych warsztatów, które do niektórych motorów wręcz negują zestawu instalacji. Firma Prins, przykładowy z prowadzących w sferze autogazu wydała także ewidencję silników- tzw. ewidencję prinsa, w których jej scedowaniem istnieje zwiększone ryzyko niedociągnięcia głowicy.
Hydrauliczna regulacja zaworów silnika. Wespół ze zmęczeniem jednostki pędnej luz w mechanizmie rozrządu zwiększa się i koniecznie musi być bezustannie kompensowany. Na bani dzieje się to prędzej, dodatkowo w tych motorach, których głowice doskonale wytrzymują Lpg. W wypadku regulacji hydraulicznej dopełnia się to samoczynnie przez pomocnicze popychacze. W napędach z kalibracją ręczną trzeba o tym pamiętać i dokonywać obserwacji nagminniej niż przy zasilaniu jedynie benzynowym. Nieskazitelnym wzorem napędów wymuszających pod tym względem są jednostki Subaru, które mają posadę na gazie dość dobrze, jakkolwiek wymagają częstej regulacji zaworów. Jest to do tego stopnia kłopotliwe, iż motocykle te mają konstrukcję rodzaju pięściarz (tłoki są na etacie w poziomie) i do kalibracji w większości wypadków trzeba rozszerzać motor. Istnieją też samochody, w których mechaniczna regulacja zaworów jest prosta lub jest wymagana bardzo nieczęsto np.. starsze siniki Nissana.
Brak turbodoładowania. Jest to problem sporo mniejszy niż kilkanaście lat wcześniej. Silnik z turbosprężarką ma charakterystyczne wymagania co się tyczy zapotrzebowania w paliwo. W momencie uruchomienia doładowania, zasadne jest zuchwałe zwiększenie porcje paliwa. Aktualnie użytkowane podzespoły w dobrych instalacjach Lpg podołają temu zadaniu, mimo to motor bez turbosprężarki łatwiej i niedrogiej jest zagazować.

Na koniec, najbardziej odpowiednie struktury do adaptacji w zasilanie gazowe to silniki nestora gatunku o małym pułapie zawiłości, Należy dodatkowo mieć w pamięci, iż taka modyfikacja w największym stopniu się opłaca w ogromnych jednostkach, gdzie zużycie benzyny jest wysokie, wtenczas oszczędności są istotne i amortyzacja kosztów instalacji przebiega ekspresowo.

Leave a comment